torstai 14. helmikuuta 2013

Viimisiä kertoja!/Kulttispäivä!


Huomenta pandaset!

Tänään toimii yllätyskone mutta tasokone toimi jo eilen ja tänään on kulttispäivä kannattaa käyttää hyväksi tämä päivä joka on minulle todella surullinen koska eilen minun pappani ja äitini sanoivat että minun pitää muuttaa iskälle koska siellähän se paratiisi on he viellä sanoivat ja nyt minä olen itkenyt eilisen koko illan että minun äitini joutuu menettämään kotinsa minun takia koska minun mielestä kyllä kiukuttelin äidille ja papalle todella paljon mutta voin antaa vihjee älkää koskaan sanoko minä haluan muuttaa iskälle tai toisin päin minä haluan muuttaa äidille koska ainakin minun tilaanteessa siitä ei seurannut kuin pahaa ja sen takia otsikkona on tuo koska olen viimisiä kertoja kirjoitamassa tällä bostausta joka oikeasti kirjoitetaan postaus mutta tuo b on minun tapani kirjoittaa mutta en haluasi millään lopettaa mutta kummingin se on pakko ja minun tarvitsee mennä! Moikka!

P.S minun bostaukset voivat jäädä aika vähälle koska kun minä muutan iskälle niin siellä ei ole nettiä!

                                               Tassua heiluuaten:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti